Bitter? Jag?

Absolut INTE! Fattar inte vad som flög i mig tidigare.
Jag är ju faktiskt råpeppad på den här våren, på min semester
och på den här sommaren som faktiskt kommer att bli den bästa
sommaren sedan förra sommaren, vilken var grym den också.
I Thailand ska jag möta upp lite trevliga människor har det blivit
bestämt, spännande att se hur mycket man orkar resa runt när
man väl är där, men jag hoppas på att orka mig på en liten
resa för det här iallafall:



Sist jag såg mina gamla bekanta i Looptroop tillsammans var
när dom spelade på Conventum i Örebro och jag promt
skulle visa hur grym jag är på att sälja merch (sant faktiskt)
men inte just den här kvällen... Lite överpeppad, minst sagt
och mindre effektiv.

Hur som så ska jag kämpa för att få med mig iallafall nååågra
av thailandshängen på festivalen.
Vi har ju inget hotell bokat heller, så det är väl bara att åka lixom.


Nåväl...har jag gjort det klart nu att jag inte alls är bitter,
utan snarare kramsugen, lite småsnuskig och vårpeppad?!

Till top