tuesday & beat-up-rain



Mikko, den lille finnen hade taggat det här kärleksfulla fotot av mig & Camilla.

Idag är det tisdag och spöregn.
HALLÅ! Tisdag OCH spöregn.. svårt att vara överpositiv då.
Jag ska iallafall ta mitt numera av ålder rätt låga men ändå mysiga arsel
till frisören, älskade Maria. Här ska fixas och trixas serru.
Eller...ja...jag ska kapa topparna, så spännande var det.
Sen ska jag tvätta också.
Sen ska möbleringen av lägenheten fortsätta.
Jag har förresten kallat in proffshjälp: min granne Johan har nästan FÖR bra smak
och har fått frågan om han vill hjälpa mig med lite lounge-ideér. Häffa!
Sist men inte minst ska det packas inför Ebbas första skolresa på onsdag.
Ja gillar inte tisdagar. Inte spöregn heller.
#1 - - ann vicious:

oh första skolresan alltså, epic! :)

Till top