PiP

BOKAT!
Nu har jag köpt biljett till Putte i parken.
Min sommarstuga ligger ju på lagom avstånd, så det lär ju ska bli stugfest i dagarna fyra.
Det var böfvelen va dom har lyckats med bokningarna i år!
Masshysteri, Bruket, Docenterna, Teddybears, NERD, The Knockouts, Pettter, Kalle Bah, The sounds, The hives, The haunted
är väl lixom bara en del av godisbitarna jag ska smaska i mig under 28-31 juli. Smask!


Knockouts


Onsdag

Carolina Wallin Pérez Europe Kalle Baah Kapten Röd Oskar Linnros Skilla Skinny Puppy The Ark The Mary Onettes Tomas Andersson Wij Val and The Bitches

Torsdag

Adept Corroded D-A-D Docenterna Kashmir Monty Royal Republic Teddybears The Baboon Show The Sounds This Is Head Timo Räisänen

Fredag

[Ingenting] Amanda Jenssen Billie the vision & the dancers Hoffmaestro & Chraa Hästpojken Invasionen Maskinen Masshysteri Public Image Ltd. Satan Takes A Holiday Takida The Bloody Beetroots Death Crew 77 The Knockouts

Lördag

Andreas Grega Bad Poetry Band Bruket Danko Jones Kite Kristoffer Ragnstam Melissa Horn Mixtapes & Cellmates N*E*R*D Name The Pet Petter The Haunted The Hives

#1 - - Ankiepankies:

åh riktigt bra artister!

#2 - - ann vicious:

fan va häärligt det låter! du får njuta lite av PIP åt mej så kan jag kånka plasthink inne på en svettig fabrik åt dej ;)

#3 - - Hanna:

Eller hur?! Pepp blir man ju! Höppös på sol märå.

Kånka plasthink? Men fy, vart jöbböru stumpan?

#4 - - ann vicious:

jag ska jobba på laganplast down south.. plastemballage dagarna i ända.. grepa hink, bära hink, stapla hink, plasta in pallar med hink, styra hinklock, köra omkring på pallar med truck.. u name it..hinkhinkhink. hahaha.

sen har jag ett jobb till inom muppomsorgen.. det ska bli fint med lite omväxling :)

Till top