saker jag längtar efter

i min nya LÄGENHET:


* Att få möblera med mina ny-fixade fåtöljer

* Första myskvällen med Ebba

* Alla härliga sommarkvällar på balkongen med lite vin

* Min första lediga dag i solsken. När jag reser mig upp nog mycket för att
  bara öppna balkongdörren brevid sängen, solen strålar in och jag sjunker
  tillbaka mot kudden med datorn i famnen och uppdaterar bloggen. Tro mig,
  du kommer märka när den här dagen kommer!

* Första tjejmiddagen som ska tillagas i det ljusa köket efter en spa-upplevelse
  i källarens kombinerade bastu/solarie/förfestlokal

* Alla saker jag bestämt alltid ska finnas i kylskåpet i massor : ölkorv, farfars brännvinsost,
  hemmagjord räkröra, pastasallad osv osv

* Första soffhånglet (såklart)

* Dessutom har jag redan köpt och direkt packat ner massor av saker som jag såklart
  längtar efter att få packa upp: nya doftljus, mattor, glas o prylar.


Love LOvE LOvE LOVE love LOve
Till top