mmm

Om onsdagens äventyr har jag inte mycket att säga förutom att det krävdes en del styrketårar innan jag vågade mig ner till gårdsfesten som mina nya grannar hade. Man måste ju hälsa & presentera sig! Får väl se framöver hur positivt intryck jag gjorde...
Sen blev det hatt-fest hemma hos Johan. Blowfly spelade på hemmet oxå.
Idag ska telefon, kamera, jacka & cykel som tydligen blev kvar på krogen hämtas.
Helgen ska bli lugn hade jag tänkt, iallafall tänkte jag så innan jag insåg exakt vilken helg det här är...
I kväll spelar Winchester widowmakers, som är så bisarrt bra live!
Imorgon håller ju Danne i stor bröllopsfest...
Hur ska jag kunna missa något av detta?
Mysig hemmakväll lockar ju oxå... damn it att man alltid ska lockas av en massa roligheter!



Idag känns det höst i luften & så är det sol, gör ju att man blir lite smått glögg-mys-sugen så här lagom i augusti.
Baka lussekatter oxå kanske... eller så nöjer man sig helt enkelt med att tända lite ljus.
Idén med lussekatter å glögg lät dock klockren i mina tankar när jag stog på jobbet idag, antagligen min första riktigt tråkiga stund på länge, länge. Vem har tid att ha tråkigt? Det måste ju vara en lyx få förunnat.
Aja, ritade dagens kludd åt min personal iaf, smått glögginspirerad



PÖSS!

Till top