Måla, shoppa, klippa, pmsa

Det är lite grejjer på gång. Skumma grejjer som jag inte vill berätta om än.
Iallafall.
Så har jag målat om Kanels stol idag, stolen som bor utanför butiken på dagarna.
Jag har även köpt en gammal sliten stege som ska få bo i butiken.
Jag är även inne på andra dagen av någon hemsk PMS-mensvärksblandning,
tog några pms-bilder igår som bevis.
Den som kommer i min väg nu alltså, passarej!
Usch jag blir så nervös när jag ser att foolk fortfarande hänger runt på bloggen,
trots att jag missköter den så, förlåt och tack.

Idag hängde jag även upp "nytt" från NEW LIFE BY KANEL.
På fredag är den nervösdag och på lördag ska jag på Thåström.
PUSS!
Ps. Ja just det, igår var det sol över Europa.

image description

image description

image description

image description

image description  image description

image description

#1 - - Fraupels:

Nu vill jag veta, vadå för skumma saker??!! Nyfiken!

#2 - - Paulin:

Heeeej babe! Värsta krånglet för mej m instagram, jag bara

tas bort som din vän hela tiden, men nu ansökte jag igen. Så du inte tror jag bara tar bort dej hela tiden :-D pusssss Puh

Till top