Springtime baby

Igår var det dags att plocka fram moppen. Våren är ju här prick nu och livet är great. 

Tyvärr så var det tydligen punka på den, så jag fick ta cykeln upp på stan när jag skulle möta Kajsa på ett glas AW-vin. 

Sånt jäkla underverk till kvinna det där!

Innan jag fick unna mig omsdagsvin så hade jag och Serba krattat nästan hela tomten här hemma, satt om blommor och druckit kaffe. Man känner ju lite som att man lever för vårarna. Det här med att hösten är min bästa årstid, det är nog inte sant.. Våren vinner.
Idag kom jag på att jag har en sommarbil och tror du inte på 17 att Opeln hoppar igång på första försöker efter att ha vilat sig hela vintern. Sen har jag slirat runt och firat våren tills jag fick sittsår och stack till butiken och målade istället. Suss kom förbi och hjälpte till. 

Blixten ⚡️
Till top