påskpuss

Påsk i huset.
Ikväll är det Ebbas sista dag/kväll här för den här gången och
därför har vi redan haft vår årliga påsk-klapps-äggs-utdelnings-skattjakt.
Det går ju självklart till så att jag ritar upp en skattjakt med lappar som
Ebba ska följa en efter en för att hitta vidare lappar och som till slut leder
fram till det GIGANTISKA PÅSKÄGGET.
Tänkte att jag kunde dela med mig av min fina konst till er
(med en liten förklaring av bilderna då, för er som är helt blinda
 och inte fattar alls, för att ni inte förstår konst)

1.



påskriset såklart, i bild syns även en påskkyckling
samt hare, en stycken, med godis i magen.
2.

köksvåg juä, inga konstigheter
3.


vägglampan i hallen, inkl en bild på Camilla & Fredrik Larzon
samt en bild av min prinsessa Ebba.
4.


I rest my case, hallmattan inkl galoscher
5.



Våra Marilyn Monroe-tavlor, ingen tvekan där
6.

And the winner is...
diskmaskinen med kaffeapparaten on top.
Till top