sushikotte

Helt sjukt är det att det fortfarande finns en drös bloggläsare kvar trots
senaste tidens försummelse av min stackars bloggkrake.
Jag ska försöka skärpa mig lite, men ärligt talat så har jag en känsla
av att ni klarat er bättre utan dom mobilbloggar som kunde kommit
på sista tiden, om jag inte varit så kontrollerad som jag varit.
Humorn har kanske varit väl låg vissa kvällar.
Eller vem vet, det kanske är det ni vill ha? Va?
Nej nej, här håller vi hög klass haha.



I lördags när jag satt som allra skönast i min favvo west-side-park
med frugan och smaskar i mig sushi
(som frugan duktigt nog handlat med till parkhänget)
så kommer plötsligt Pigge rakt emot oss.
Han traskar på som bäst och går rakt fram till sushin.
kotte smaskar i sig det som fanns kvar, la av en rap (!)
(njä)
och traskade vidare.



Får igelkottar göra så?
Då menar jag dels att, får dom äta massa fisk, eller kan dom få ont i magen?
KOM IGEN nu djurrättsaktivister! Berätta för mig.
Dels undrar jag, är det normalt att kotte ville hänga med oss, ska inte han bli en boll typ?

Till top