#1 - - Dennis:

haha haru köpt en polle? galet!

#2 - - Marie:

Åh herregud Hanna, vilken fining, jag ääääälskar araber!!

#3 - - Kanelhanna:

Galet? Hahah du kan vara galen som inte har gjort det :)

#4 - - Kanelhanna:

Jo men visst är hon gudomlig?! Samma här, araber is the shit!

#5 - - Pauline:

Fina fina Moa, jag köpte henne från hennes uppfödare när hon var 2 år och red in henne själv. Var dock tvungen att sälja henne till Anna när jag var gravid med min dotter och tiden inte räckte till. Antar att det är Anna du köpt henne av? Du har valt en mycket mycket fin häst, Moa är guld värd!



Mvh/

Pauline

#6 - - Hanna:

Hej Pauline!

Åhhh va kul att höra från dig!

Ja jag köpte Moa av Anna, då hon satt i ungefär samma situation som du, med bristande tid.

Moa står idag, tillsammans med min mammas PRE-sto Bruja och med massor av hästgrannar utanför Lanna, Örebro. När jag köpte Moa hade jag inte ridit på flera år (bla pga att även jag fick en dotter :) ) och jag sökte efter en riktig kompis att hitta tillbaka till ridningen tillsammans med. Moa var perfekt och vi myser varje dag! Hon är verkligen fantastisk, glad, kelsjuk och nyfiken. Jag ska hälsa henne från dig och jag är säker på att Mosan skickar stora kramar tillbaka! Ps. Otroligt att du hittade det här gamla inlägget. Hanna

Till top