sälentripp

Den här veckan har jag ägnat åt att plocka och städa ur butiken, som helt lämnas åt sitt öde på måndag.



nu är det nästan tomt.
Deprimerande är det minsta man kan kalla det, att städa bort 9 år...
Alla minnen som kommer tillbaka, vänner och kunder man vill tacka.. Jag har börjat på en tacklista faktiskt, en mil lång blir den.
Aja man får ju försöka hålla sig postitiv



vilket bättre sätt finns då än en smarrig hallonbakelse???



mums



vi har haft lite besökare oxå, som kommit förbi för att säga hej, eller adjö, eller ja jag vet inte... Adde



glade Johan blev vår sista kund..

Nej nu hinner jag inte skriva mer, jag ska upp på möte i butiken och sen ska jag sticka raka vägen upp till sälen över helgen. Kameran ska med. Likaså päron-tequilan. Adios partyanimals. Ps. självklart fortfarande rökfri.ds.



nu blire fest





#1 - - Anonym:

Åhh..:( Sorgligt.



puss



Till top