ett hot

Det här är ett hot till (min älskade vän) Per Lindström:
Jag kommer f.r.o.m nu att när helst jag känner för det & beroende på hur ofta jag är jävlig att lägga ut bilder från i somras. Detta jävulskap får ett stopp när min mail fylls med bilder från sista fotosessionen. Skoj va?




Från i somras. Foto: Per Lindström, make & hår: Sussie Carle´n

Nu har jag börjat packa så smått, men samtidigt växer paniken över hur mycket jag har att göra den här veckan.
Bileländet ska besiktigas tex. Kul. Bilen är ju så stökig att man får skämmas när man lämnar den på stan t.om.
Nah. Packa är roligare. Bikinis, sololja, solbrillor...
Häromdagen beställde jag ett gäng böcker. Jag är ju ett stort fan av Dean Koontz, så 2 sådana blev det. SEn några klassiska girlie-feelgood-böcker om trassliga relationer som ordnar upp sig å så beställde jag Berts dagbok, tidernas bästa bok....

På fredag ska jag på tjejmiddag hos Jonna. Hoppas på potatisgratäng, vilket jag suktat efter men inte orkat styrt i flera dagar nu.

28 februari ska jag spela skivor på " Mitt andra hem" igen. Med jimmy, redan sjukt peppad

Till top