dagens

Jo men jag ÄR bra på att laga mat. Jättebra! Bara att jag tydligen glömmer bort det då och då.
Nu ikväll tex lyxade jag till det lite med en av mina favoriter: 

grekiska mumman:
fläskfile som klappas i timjan, vitpeppar o ingefära och fylls med hackad vitlök ungssteks i folie
potatisklyftor med skal och massor av havssalt
tomat & lök sallad (olja & vinäger)
ajvar
tzatziki
aioli
och ett stort glas cola såklart!

Känns lite trist att äta mys ensam såklart, men bättre det än att deppa med gorbys ensam.

Hunden trampade bort A-tangenten på min gamla dator idag, så nu får jag ta och lära mig mac vare sig jag vill eller inte. Jag beställde mobilt bredband diekt och just i denna stund får jag hjälp av världens dataproffs att fixa photoshop (vilket jag uppenbarligen aldrig haft innan).  Tack snäääälla du för hjälpen!


Nu blir det prison break, det är dax att komma ikapp och jag ligger säkert 10 avsnitt efter nu.

I morgon är jag ledig. A just det...inte glömma att jag & Jimmy spelar skivor på Mitt andra hem nästa lördag.
Tyska dansband only.







Till top