5

Fem timmar kvar då...
nu har jag iallafall rest mig upp, tuperat håret, sprayat det med glitter,
(för det har jag hört att man ska göra på nyår)
jag har klätt mig i någon typ av svart stass, öppnat mig en cider och vankar nu runt i lägenheten till tonerna av Bruce Springsteen.
Inga dåliga toner att vanka ut året till vill jag lova. Han är fin Brucan.
Länge var min tanke att jag skulle stanna hemma ensam ikväll, nyår är ju inte min favvodag direkt.
Men sen dök det upp en mening i bakhuvet, (från Bridget jones tror jag bestämt) något om att dö ensam och bli äten av schäfrar.
Det lät ju mindre lockande, så nu har jag bestämt mig för en rask promenad hem till Adde där det just i denna stund dukas upp hemköpt kinamat och sällskapsspel.




hahah jävlar va tönt med fyrverkeribild på nyår!


GOTT NYTT ÅR PÅ ER ÄLSKADE BLOGGRÅTTOR IALLAFALL!

Till top