flyt

I fredags hände det totalt oväntade.
När jag står i baren på Pitchers för att beställa berättar den snälla bartendern glatt att: Vi har en kamera här med massor av bilder på dig i.
Men hallå hurra!
Min första borttappade kamera, den från Frimis-kvällen är tillbaka!
Jag är nu stolt ägare av 2 kameror, som jag tänker hålla fruktansvärt hårt i.                                                                               Men vad är oddsen för att man inom loppet av en vecka tappar två kameror på krogen och sedan får tillbaka båda?

När jag nu tittat igenom bilderna i kameran hade jag dock helst önskat att inte bartendrarna på Pitchers behövt se dom, det kanske t.o.m hade varit värt att förlora kameran ändå....


 Här kommer lite blandad kompott från den sedan...hmmm kan det vara 2 månader försvunna kameran iaf.



Ebba, mys & oboy med vispgrädde såklart






   

 kväll med varm & kall, riktigt gift



Snygga benvärmare, snyggare pose



Jennie with loveli dress & loveli tattoos

 

jag å Per-stackarn



trevlig kväll på Pitchers



Till top