Alexanderzika.com

Ibland undrar man ju om det är nåt som är fel... Stod på Ica idag och skulle köpa duschcreme. Total beslutsångest som efter 20 minuter vid duschcreme-hyllan slutade med beslutet: Naaaa jag kan nog klämma ur lite mer ur den jag har hemma istället, tills jag bestämt vilken jag vill ha... Hur svårt ska det vara?



Imorgon ska jag till Västerås på kurs i "hyresrätt"


Jag är lite orolig för den här kursen. Orolig att det ska bli som det var i skolan, teorikursen inför körkortet, eller vilken annan sitta-stilla-kurs som helst.
Jag somnar.
Jag är en "doer" ingen "sitt-här-och-titta-på-det-här-diagrammet-människa"
Tyvärr.
Så jag hoppas vi får lära oss rörelser imorgon oxå.
Typ: Hur man gestikulerar till meningen "Du är vräkt" eller nåt liknande.



Min vän Alex, som jag skrivit om tidigare har skaffat sig en hemsida. Damn han är så grym!




Till top