Superhjältar

Idag fick jag hjälp av två superhjältar att få igång min älskade "röda fara" som har stått stilla sedan Kanelfest-kvällen!




(och som vi hade sagt om det här hade varit programmet Bullen så är det inte killen på bilden som är en av superhjältarna)


Tack snälla, söta pojkar! Belöning kommer nästa gång vi ses i baren!

Äntligen fick jag skumpa upp till jobbet i min darling igen.
Men jag kände direkt när jag hoppade in att damn! det är något som jag brukar vara tvungen att tänka på när jag kör den här bilen, som jag nu glömt... hmmm...

Väl uppe på stan kom iallafall minnet tillbaka lagom när jag skulle parkera.
Blinkersen måste ju blippas av efter varje sväng!
Jag har alltså, precis som en klassisk tant blinkat höger hela vägen upp på stan...
Säkert har jag suttit framåtböjd och sett sur ut också, HURRA!




                             

                                  

                                 Nathalie & jag mYser lite. Hattfest. Tar det aldrig slut???
#1 - - nathalie:

Åh vad mysigt vi har det! Hur många bilder är det jag har missat?? puss

#2 - - Kanelhanna:

många hjärtat. många

Till top