trÖtter

Jag tror att all trötthet för senaste.. halvåret har kommit ikapp mig nu.
Trött, så trött att jag inte orkar prata och pratar jag ändå så kommer det bara ut konstiga saker som får mig själv att bara gapa.
Igår hade telefonen legat på laddning hela natten, men det ringde å ringde, så den var urladdad runt lunch.
Trevligt, tänker du. Kul med folk som vill prata juh..
Nej.
Det här var nämnligen inte 1000 människor som ringde för att säga :ja älsckar dig, får jag bjuda på middag?
Nej här snackar vi folk förknippade med husförsäljningen. Jurister, köpare, mäklare å anticimexare..
Huset som alla makter glömde..
Meeen jag är positiv. Japp. Verkligen. Snart är det ju helg, förhoppningsvis är det här över då & självklart ligger skumpan redan på kylning!

#1 - - Thron:

Hey Jhonny! Varför är din lägenhet så stor? Det är en Syn-Villa ;)

#2 - - Kanelhanna:

asså... börjar bli dax att pusha lite för din Jhonnysida igen! Underbart!

Till top