American idol

Usch jag kände mig riktigt risig igår. Framåt åtta tiden hade jag faber så öronen lös röda.
Men två alvedon och American idol verkar ha gjort susen...
Ha ha vilket underbart program! Iallafall såhär i audition-stadiet!
Fantastiska Alex från Philly och mannen med den ofantligt mörka rösten som, efter att åkt ut säger till kameran att : nästa år ska jag satsa på en poplåt istället för gamla, kristna låtar.

Bättre mår jag iallafall!

I onsdags var jag och mina trogna vapendragare på Harrys musicquiz igen.
Trevligt som vanligt, med skillnaden att vi hamnade på en finfin 4e plats, till skillnad från en steady typ 12e...

Lois med Arv, som vi heter kommer starkt!!!

På jobbet har det kommit massor av nya kläder, det gör mig nog oxå sjuk, jag blir som ett barn på julafton när paketen dyker upp! Flera av mina favoriter har redan kommit,  men idag längtar jag mest efter Burfitt, en oversize tee med print tack!
#1 - - mja:

Dra åt helvete!!!

#2 - - Kanelhanna:

Usch å fy va otrevligt!
Mår du inge bra?

#3 - - mja:

Jo tack, nu är det bättre. Det är väl så det är ibland, hur mår du själv?

Till top