the devil in me

 


Pust! Så har man dragit igång dödsrean på butiken då och insett att man kommer att jobba dygnet runt ända till februari... Men oj så skoj det är att jobba nu! Sånt drag var länge sedan vi hade sist.

Mina egna julklappsinköp får vänta till prick dagarna innan jul som vanligt.
Kanske köper spikmattor till alla, det är ju årets julklapp om man får tro proffsen. Hoppas jag får en själv oxå.
Kan riktigt tänka mig in i hur det ska se ut i förtsättningen när jag får besök isåfall.
- A jag tog en sväng förbi Hanna å där låg hon i nån flummig morgonrock, med tända ljus, mitt på vardagsrumsgolvet på en spikmatta lixom ba. Helt väck.


Bartenderkvällen förresten var kul, risken finns att jag gör om det. Men bara på gästbartender-nivå.
Herreguud va bra betalt jag skulle ha för att jobba sådär alltid.
Fulla människor när man själv är nykter är verkligen inget för mig. Får torgskräck. Så luktar dom illa oxå.

Helgen blir en mysig Ebba-mys-helg dom få timmar jag inte jobbar, vila, mysa, vila.
Nästa helg ska jag spela skivor på Satin på fredag & gå på 30-årsfest på Revenge mc på lördag & så jobba som vanligt oxå då såklart. Tjoho!
Till top